1. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 roku w
sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz
sposobu ich dokumentowania ( Dz. U. Nr 115 poz. 744 z późniejszymi
zmianami).
2. KP Dział Dziesiąty, Rozdział VII
W razie wypadku przy pracy pracodawca jest zobowiązany!
• podjąć działania eliminujące lub ograniczające zagrożenie,
• zapewnić udzielenie pierwszej pomocy osobie poszkodowanej,
• zabezpieczyć miejsca wypadku,
• ustalić okoliczności i przyczyny wypadku,
• sporządzić wymaganą dokumentację powypadkowa,
• zastosować środki profilaktyczne zapobiegające podobnym
wypadkom.
PRACODAWCO PAMIĘTAJ !
na sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powypadkowej masz
tylko 14 dni od chwili zgłoszenia wypadku przez poszkodowanego.
Dokumentację powypadkową należy przechowywać przez 10 lat.
Jeżeli chcesz mieć pewność, że dokumentacja jest sporządzona
prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami zapraszamy do
skorzystania z naszych usług.